چطور مشتریان بیشتری داشته باشیم؟
1397/05/16

مدیریت فروش و کسب مشتریان بیشتر با CRM

مدیریت فروش و CRM در ERP

 

برای کسب مشتری­های بیشتر و حفظ آن­ها، تجارت شما نیاز به یک بینش کامل نسبت به روابط با مشتریان دارد، حتی اگر تیم فروش شما به خوبی کار خود را انجام می­دهد. در نتیجه درخواست­ها برای پشتیبانی از فروش در سیستم­های ERP بالا است.

     بوسیله نرم افزار های سایان شما می­توانید به راحتی پروسه­ های فروش از قیمت گذاری گرفته، کنترل سفارش تا پیش­بینی و هشدارهای زود هنگام سیستم را مدیریت کنید. شما می­توانید خطاها را کاهش بدهید و جهت روندها را در همان مراحل اولیه متوجه شوید و بصورت داینامیک برنامه­ریزی کنید و محاسبات را به طور دقیق انجام بدهید.

 

 

چرخش 180 درجه­ای در زمینه فروش

 

     فانکشن­های فروش کاملا در ERP ادغام شده و تمام اطلاعات مربوط و لازم درباره مشتری­های بالقوه و موجود را بصورت متمرکز به ما می­دهد، که شامل جزئیات قراردادها، درخواست­ها، تاریخچه درخواست­ها و مکاتبات و همچنین اسنادی است که بوسیله سیستم مدیریت اسناد abas آرشیو شده است، می­باشد. این بیشترین شفافیت و شخصی­سازی را از فرصت اولیه تا مرحله فروش، از اولین قرارداد تا آخرین پشتیبانی فروش را تضمین می­کند. تنها با چند کلیک موس شما می­توانید وضعیت و اولویت پروژه­های فروش جاریتان را چک کنید و در صورت نیاز آن­ها را تغییر بدهید. با استفاده از CRM سیارشما می­توانید تمام این کار­ها را در حال حرکت انجام بدهید.

     BI (هوش تجاری) به شما گزارشات BI برای CRM را می­دهد. این یک پایه برای ارزیابی، فعالیت­های فروش شما و بهینه­سازی­های بیشتر است.

SayanBusiness
نظرات
بخش بعدی بخش قبلی

تاثیر فناوری اطلاعات در کسب و کار

تاثیر فناوری اطلاعات در کسب و کار و مزایای تجزیه و تحلیل...

ادامه مطلب

8. ساختار الگو های طراحی

ساختار الگو ها در طراحی سیستم های نرم افزاری و مسائل پیاده...

ادامه مطلب

7. الگو های طراحی نرم افزار

هر الگویی یک مشکل را تعریف می کند که به طور مرتب...

ادامه مطلب